Saturday, January 21, 2012

Duhai Mujahidku :)


Di ufuk barat aku menanti...Di ufuk timur aku mencari
Di gunung itu aku mendaki....Di lembah itu aku turuni
Ayunan langkah aku gagahi......Mencari cintamu duhai ‘Mujahid’ hati

Duhai ‘Mujahid’ hatiku...Rupa kamu tidak ku pandang..
Harta kamu jua tdk ku  pinta mujahidku...apa jua pangkatmu tidak ku ingin

Mujahidku..^_^
Ku hanya mahu bimbingan dr kamu mujahidku Ku hanya mahu lindungan dr kmu..
Ku jua ingin kte bersama menyemai iman insyaallah bersama membajai kebahagiaan..Dengan kalimah agung Ilahi...jua dengan cinta hakiki
Milik Yang Maha Menyayangi

Doaku mengiringi...Mohon  izin abah tercinta...Mohon restu kasih ibu..
Ku akn terus melangkah
Mencari-cari
Kasihmu Mujahidku  permata jiwa buat slma2nya..insyaallah...
Maha Agung cinta Ilahi...Sucikanlah dan bersihkanlah jiwa ku ini...
Hingga aku dan mujahidku tulus cinta pada-Mu
Satukan kami dengan rahmat-Mu
Maha Agung cinta Ilahi
Syukur atas nikmat rasa cinta ini krnaMU ya RABB...
untuk selama2nya...insyaallah

No comments:

Post a Comment